kolmapäev, 10. veebruar 2010

"Lõbusad lastetoidud" loosimine


LOOSIMINE ON TEHTUD!

TÄHELEPANU! Loosimine lükkub tunni võrra edasi, kuna mul ei ole võimalik kell 9 arvuti juures olla. Seega võib ennast loosimiseks kirja panna kuni 9:59-ni ja kell 10:00 nimetab erapooletu fortuuna numbri ja peale seda annan ka kohe teile teada, kes on õnnelik võitja.

Ilmus minu kolmas raamat "Lõbusad lastetoidud", kust leiab lõbusaid lastepraade, putrusid, magustoite ja rohkelt lastepäraseid küpsetisi. Järgmisel nädalal peaks raamat jõudma raamatukaupluste müügilettidele.

Loosin välja ühe raamatu kõigi nende vahel, kes jätavad selle teema alla kommentaari oma e-maili aadressi.
Ennast saab kirja panna alates praegusest hetkest kuni 12. veebruaril kell 9.00-ni, siis nimetab üks erapooletu vanem inimene ühe numbri, loen numbreid kommentaaride jätmise järjekorras ja annan siin teada, kes on võitja.

52 kommentaari:

Ave ütles ...

ave_aadu@hotmail.com
ehk veab mul :)

kadri ütles ...

katzzz101@hot.ee
nii väga tahaks seda raamatut:)

Elina ütles ...

proovime õnne...

astroloom@gmail.com

Unknown ütles ...

malire24@hotmail.com

Kai-Epp ütles ...

kai-epp@koduhaldjas.ee :)

Liilia ütles ...

selle üle minu lapsed rõõmustaksid :)

voilillenupp@hot.ee

Anonüümne ütles ...

terjepeebo@suomi24.fi

. ütles ...

unistajanetsateel@hotmail.com

Anonüümne ütles ...

tervitades!
tiinapas@hot.ee

MadeInCanarias ütles ...

Palju õnne!
avetaar@gmail.com

Andra Kalda ütles ...

Õnnitlused!
kaldaandra@gmail.com

Anonüümne ütles ...

Õnne minugi poolt!

Sinu toidublogi tihe külastaja ;)
Ragne555@hot.ee

Anonüümne ütles ...

Minu laps ka kasvab ning kuna ta juba praegu niru sööja, siis tuleks see raamat ainult kasuks :)
Enely
metslanna@hot.ee

Kreete ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

olenmetall@hot.ee

Kat ütles ...

lembitu12@yahoo.com

Unknown ütles ...

Õnnitlen uue raamatu puhul! Jõudu edasiseks!

mariam.selge@gmail.com

Unknown ütles ...

Väga põnev jään ootama!

Kokkaja ütles ...

Palju õnne- et Sul ka jaksu jagub!
Proovin ka raamatuga õnne :)
riinika@msn.com

kardemon ütles ...

väga tegus inimene:) jaksu ja jõudu!
siljaro@hotmail.com

Ülle Vellend ütles ...

yllewell@gmail.com
Eriti vajalik raamat kolmekordsele vanaemale...

Anonüümne ütles ...

Vaataks kas on õnne ka.
miie@hot.ee

Anonüümne ütles ...

orbit12@hot.ee

Merike ütles ...

Õnnitlused raamatu ilmumise puhul!

minukiisu@gmail.com

Anonüümne ütles ...

preilnas@hot.ee

Anonüümne ütles ...

Prooviks ka õnne.
eneli.birnbaum@mail.ee

Anonüümne ütles ...

Suurepärane blogi! olen väga tihe kasutaja. kadrilu@hot.ee

Elsa ütles ...

Selle järgi kõlbaks vist isegi lastel/lastega kokata?

eleiten [at] gmail [dot] com

pirn123 ütles ...

Proovida ju võib..
Teele.Sildvee@mail.ee

Anonüümne ütles ...

Oi, tunudb vahva raamat.
lisabeth@hot.ee

Anonüümne ütles ...

kaits17@hot.ee
Rohkelt huvitavaid ideid ka edaspidiseks :)

Anonüümne ütles ...

tubli oled!
tiitraik@yahoo.com

Kerttu ütles ...

Tore blogi on :) Olen järjepidev lugeja olnud juba pikemata aega. Jaksu edaspidiseks! tuulem2e@hotmail.com

Anonüümne ütles ...

Palju õnne uue raamatu puhul! :)
Raamat kuluks väga ära. h_teras@hotmail.com
Kuna mul tavaliselt loosidega ei vea, siis igaks juhuks küsin, kas oskate öelda, mis hinnaga raamat poes saada on?

Ave ütles ...

Väga tore raamat, palju õnne!!! Minule ja mu 3-le lapsele on sealt kindlasti palju uut ja huvitavat. Proovime ka õnne :) mamuria@hot.ee

Kirsu ütles ...

Palju õnne! kirsika.teekel@gmail.com

Sille ütles ...

Raamat hakkab poes maksma 199 kr nagu maksab ka lõbusate võileibade raamat.
Elsale vastuseks, et kindlasti on selles raamatus ka selliseid ideid, mida saavad lapsed ise teha, suuremad lapsed kindlasti, aga enamus on siiski sellised, mida vanemad saaksid lastele teha.

Jaana ütles ...

Palju õnne uue raamatu ilmumise puhul! Ehk aitaks need ideed minu poja ka paremini sööma saada :) jaanaleis@hot.ee

Kristel ütles ...

Sille, sa oled imeline naine! Ma ei suuda imestada kust sul see aeg... pean ikka tulema sinu juurde seda ajajaotust õppima :)

Anonüümne ütles ...

kadrit@hot.ee

Kats ütles ...

proovida võib alati
kadri723@gmail.com

Unknown ütles ...

k2q@hot.ee
mul teised 2 raamatut juba olemas:D

Anonüümne ütles ...

Ka minu poolt õnnitlused raamatu ilmumise puhul!

daqua@hot.ee

Anonüümne ütles ...

kyllile@hot.ee
Ehk veab :)

Liia ütles ...

Meie 5-aastase tütre lemmik kokaraamat on Sinu "Lõbusad võilevad". Aitäh Sulle teise raamatu eest! Palju õnne järjekordse ilmunud raamatu puhul ja edu Sulle edaspidiseks!
liia@starline.ee

Anonüümne ütles ...

See oli meeldiv avastus minu jaoks. Loodan, et raamatut saadab suur menu!

Eha

eha.lettermo@mail.ee

Unknown ütles ...

Täitsa põnev oleks seda vaadata. Ehk veab. egne.aun@mail.ee

Unknown ütles ...

Ma proovin ka õnne:)egne.aun@mail.ee

Unknown ütles ...

Päris huvitav raamat. Enim mind huvitab pudru pool.
vorobjova@hot.ee

Anonüümne ütles ...

ma katsetan ka, äkki veab. :)
marismagi@yahoo.com

Unknown ütles ...

tinza@hot.ee
Teie blogi on super! Jaksu edaspidiseks:)

Anonüümne ütles ...

Milline üllatus Sain just laenu firma nimega Carpa Holdings Limited, sõber ütles mulle, et taotleda äriühingu, kus ta ka sai oma laenu, sest nõu ma antud sõber, kes taotles laenu oma Carpa Holdings Limited, ja mulle pakuti laenu i nõutud, nii et minu nõuanne teile kõigile on see, et Carpa Holdings Limited on üks parimaid ettevõtteid maailmas, mis annab laenu, nii et kui teil on vaja laenu saate nendega ühendust oma e-posti firmalt carpaholdings@gmail.com

Related Posts with Thumbnails