laupäev, 22. november 2008

200 000 külastust!

Uskumatu, aga tõsi on see, et te olete seda blogi külastanud 1 aasta ja 8 kuu jooksul kokku juba 200 000 korda!



Suur tänu selle huvi eest, püüan teile mitte pettumust valmistada ja ka edaspidi siia regulaarselt midagi uut lisada. Huvitav oleks teada, mis tõmbab teid siia?



Olen tänulik igasuguse tagasiside eest, mis siia on tulnud ja tänan ka kirjade eest, mis on tulnud meiliaadressile. Julgustan teid jätkuvalt kommentaare lisama, sest see võib olla abiks ka teistele kommenteeritud retsepti lugejatele.



Püüan jätkuvalt aidata kui on küsimusi, millele oskan vastata ja mulle võib kirjutada ka meilile.



Aitäh teile veelkord ja meeldivaid kohtumisi edaspidiseks!

13 kommentaari:

bullikablog ütles ...

Mina hakkasin sinu blogi lugema alles selle aasta sügisel ja mis seal salata see on mu elu mõnevõrra lihtsamaks teinud:)mul on tihtilugu probleem mida süüa teha ja sinu blogist saan küllladaselt huvitavaid retsepte. Eriti meeldib see, et enamus retseptid on eestlaste maitsele ja et sa pole ära unustanud ka vanaemade restsepte. Olen teinud paljusid toite ja enamustel kordadel rahule jäänud. Jätka samas vaimus:)
p.S nüüd ootan noorkuud et kapsa hapendamine ette võtta, meil ju pole siin õiget hapukapsast võtta ja tuleb ise teha:)

siisike ütles ...

Mina avastasin sind nami-namist möned kuud tagasi. Olen juba nii mönedki sinu retseptid ise järeleproovinud ja väga rahul olnud. Su seletused on alati väga arusaadavad ja piltlikult silma ees, see on kindlasti palju väärt.
Loodan, et sul jätkub edaspidigi jaksu köik ülestähendada.
Aitäh!

Anonüümne ütles ...

Igatahes, ma ei hakka pidu pidamagi, kui pole siia kiiganud :)
Seega hoopis suured tänud sulle!
Sinu käest saab alati head nõud :)
Kui veel kuskilt kanepijahu välja võluks.. teeksime midagi eriti huvitavat :)

Anonüümne ütles ...

Ma alustan alati päeva sinu blogi külastamisega. Võlub just lihtsus ja sa suudad pidevalt üllatada

triin ütles ...

mina sattusin siia nam-nami kaudu ja jäin käima, sest head ja huvitavad toidud sul. Praegu nt varun kamarat, et rulaadi teha :) Ja seda pirukavormi olen otsinud (esialgu tulutult), et teha pirukaid.

Ssille ütles ...

Tänan väga kõiki heade sõnade eest!

Triinule pirukavormi kohta niipalju, et oleneb, kus piirkonnas sa elad. Tartus on avaturu tagaosas üks putka, kus on kauplus "Tuhat vajalikku asja" - seal peaks selliseid vorme olema. Viljandis Bussijaama majas olevas sama nimelises poes müüakse pelmeenivormi, millega olen väikseid pirukaid ka teinud. Suurem pirukavorm on ostetud Viljandi Kodutarbe kauplusest. Teiste linnade kohta ei oska öelda, aga kui Tallinnas elad, siis võid turgudelt vaadata, ma ise ei ole Balti jaama turul neid kohanud, kuid olen kuskilt lugenud, et keegi sai sealt.

Anonüümne ütles ...

Mina köögis väga kodus ei ole, aga pere ju süüa tahab ikkagi :) Isegi täpselt retsepti järgides tuleb mul sageli midagi muud välja :D Aga sinu retseptid on väga heade kommentaaridega, koguseid lihtne mõõta ja pildi järgi hea kontrollida, kas läheb ikka õigesti.
Kindlasti soovin sulle fantaasiarikast mõttelendu edaspidisel kokkamisel ja jään muudkui uusi retsepte ootama :)
Parimat
Kaiti

Anonüümne ütles ...

Nagu varemgi olen öelnud, Sinu blogi külastamine innustab toidutegemisse loomingulisemalt suhtuma. Tüütust igapäevakohustusest on saanud meeldiv vaheldus.
Ikka aitähh, mis muud!

Anonüümne ütles ...

Aitäh. Olen Tallinnas. Aga Tartu kanti satun ka. Eks otsin edasi :) Ja vaatan siin Tallinna keskturul kah.

Ssille ütles ...

Triin, mulle meenus, et Priisle turul majas sees on vasakul pool taga lõpus köögitarvete müügikoht, seal võib ka midagi sellist olla, Keskturul vist küll sellist kauapa ei müüda, aga vaadata võib ikka.

Anni ütles ...

Mina armastan seda blogi! Absoluutne lemmik!
Eriti meeldivad mulle küpsetised.
Praegu olen Eestist eemal ja ei saa toiduained kätte, mida vaja oleks, aga käin ikka siin vaatamas ja vesistamas. Kui Eestisse tagasi jõuan hakkan kõike järgemööda katsetama:)
Edu ja viitsimist edaspidi!:)

Anonüümne ütles ...

Sa peaksid oma söögitegemis kursused tegema :) Ma tuleksin kindlasti kohale:)

Ssille ütles ...

Aga sa võidki seda blogi võtta kui kursust, ainult, et sa ei pea ise kuhugi minema, vaid mina tulen läbi arvuti ise sinu juurde :)

Related Posts with Thumbnails