neljapäev, 5. märts 2009

Raamat "Lõbusad võileivad"

Uudis!

Järgmisel nädalal ilmub mul ligi 200-leheküljeline raamat, millest võib leida lõbusaid lastepäraseid lihtsatest komponentidest tehtavaid põnevaid võileibu.

Annan teada kui raamat on ilmunud.

16 kommentaari:

kardemon ütles ...

oi kui tore! mina olen kindlasti ostja :D
kas raamatus olevad võikud on blogis juba näha olnud või on seal täitsa uued asjad?

Ssille ütles ...

Umbes sajast võileivast 5 on blogis varem avaldatud, teised on uued.

Puhvis Kukk ütles ...

Nii vahva, palju onne.

kristel ütles ...

Väga-väga tubli oled!
Palju õnne!

Annuska ütles ...

Sille ,se lausa sinu raamat ,tubli naine oled !! Oi kui kahju et kaugel elan jään ilma veel.Önnitlused sulle tubli perenaine !

K-A-J-H ütles ...

Väga-väga kihvt, palju õnne!

Anonüümne ütles ...

Väga tore, et ilmub midagi kodumaist. Kokaraamatuid on üsna kallis teha, siis alati ei tea kuida välja kukub, värvidega trükkimine maksab oma 50.000 krooni tuhande raamatu kohta, kokad saavad tuhande raamatu pealt ca 25.000-30.000 ja kõik muud kulud otsa, nii et pole odav lõbu.
Dugu

Ragne ütles ...

oi kui tubli sa Sille oled! Jään raamatut ootama!

Anonüümne ütles ...

ma ostan kindlasti sinu raamatu! :)

Anonüümne ütles ...

Väga tore uudis on see raamatu ilmumine! Mul on väga hea meel su üle!

Anonüümne ütles ...

Väga lahe! Palju õnne!! Kes kirjastajaks on? Või teed raamatu oma kulu ja kirjadega?

Kõike paremat!

Ssille ütles ...

Kirjastaja on "Tammerraamat".

Anonüümne ütles ...

Kas kellegi NÄO või LOOMAKUJULISE võileiva ära söömine peaks lõbus ja lastepärane olema? Milline haige ettekujutus. Toit jäägu toiduks.

Kai ütles ...

Ostsin selle raamatu ja olen väga rahul; väga vahvad ideed. Poja nüüd küsib tihti autovõileiba, eriti menukad on alati rattad:) Aitäh Sillele.
Samas teen Sillele ettepaneku koostada analoogne raamat lastepäraste soolaste toitude (supid, praed, salatid jne) kohta - kuidas tervislikke toite lastele fantaasiarikkalt ja põnevalt serveerida. Arvan, et ka selline raamat oleks väga populaarne.

Ssille ütles ...

Kai, aitäh positiivse tagasiside ja soovituste eest! Mõtteid mul veel on, nii et loodame, et tuleb veel midagi.

Kai ütles ...

Vahva, jään ootama! Jõudu ja edu! :)

Related Posts with Thumbnails