kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Hernesupp


800 g poolikuid herneid (1 pk)
2 dl odrakruupe
2 porgandit
1 sibul
4 l vett
1 kg suitsukonte
2 spl soola
Kuna meeldib supp, milles on herned nii pehmeks keenud, et neid pole nähagi, panen eelmisel õhtul herned ja odrakruubid vette likku järgmise päevani. Enne keetmist valan vedeliku pealt ära.
Kõigepealt lasen suitsukondid veega keema, siis lisan kruubid, herned ja eelnevalt praetud väikesteks tükkideks tükeldatud porgandi ja sibula, maitsestan soolaga.
Kui supp hakkab valmis saama ja kondiliha supi sees on pehme, tõstan kondid välja ja panen supi sisse tagasi kontidelt eemaldatud liha.
Keedan 3 tundi. Tuleb maitsev supp!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

lihtsalt uudishimust. kuidas sul on aega keeta 3 tundi suppi? kas oled kodune või viitsid veel peale tööd sellega jännata, näljased näod ootamas? mul endale vahepeal lihtsalt tundub, et enamus inimesi jõuab ka õhtul süüa teha... mina aga mitte :)

Ssille ütles ...

Ma olen kodune. Tavaliselt vastlapäeva hommikul panen supi keema, lõunaks on valmis. Siis sööme lastega ja õhtul soojendame. See on selline supp, mis keeb ise. Kui enne kõik vajalikud ained valmis panna, siis kui peres suuremaid lapsi on, võib mõni laps sul supi päeval keema panna või teed seda nädalavahetusel.

Anonüümne ütles ...

mul veel lapsi pole. et vehin süüa teha kahele inimesele ja alles õpin ja katsetan erinevaid asju. aga keerukamaid ja aeganõudvamaid asju kannatab nädalavahetusel ka teha, kui rohkem aega. täpselt nagu ütlesid :)

Bleky ütles ...

Proovin ka selle suppi homme järgi;)

kaalukauss ütles ...

Homme meie peres ka hernesupp:)

Anonüümne ütles ...

ma teen kõik supid ahjus, malmpotis.
Vot seal tulevad päriselt maitsvad supid!!!

Related Posts with Thumbnails