kolmapäev, 22. aprill 2009

Kartulipõhjaga spinati-juustupirukas


Kartulipõhi:




500 g kartuliputru:

4 dl jahu

50 g margariini

2 muna

0,5 tl paprikapulbrit

0,5 tl soola



Margariin vahustada, lisada ühekaupa munad, siis maitseainetega segatud jahu ja kartulipuder. Tegin seda köögikombainis. Tainas laotada küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile.


Kate:


200 g külmutatud spinatit (10 kuubikut)

300 g juustu

4 dl kohvikoort

0,5 tl soola

2 muna


Külmutatud spinat sulatada, segada tükeldatud või riivitud juustuga, kohvikoore, soola ja lahtiklopitud munadega. Kate valada põhjale.


Küpsetada eelkuumutatud 200-kraadise ahju keskmises vahes 45 minutit.



3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Emmmmmm siukest infot oleks tore teada, kui sa umbes +- midagi hinna kirjutaksid juurde. siis saaks inimene mõelda,mida mis summa eest teha millal võimalik on.

Ssille ütles ...

Peale blogi arhiivi ja lingikogusid on pealkiri: "menüüd". Seal on küll mõne aasta taguste hindadega toidud, kuid nüüd on hinnad juba enam-vähem samad. Liha, hapukoore ja leiva-saia hinna peaks üle vaatama. Oleks muidugi hea kui oleks mingi hinnaklassi järgi toidud, aga ma arvan, et mul oleks sed aüsna mõttetu teha, sest tegelikult ma olen alati toidu tegemsiel pidanud arevstama üsna vähese rahaga, mõni üksik kallim asi vahelduseks parematel päevadel.

luize ütles ...

Tegin seda pirukat. Õigemini - võtsin aluseks.
Põhjale panin paprika asemel muskaati.
Kuna meie peres pole just palju spinatisõpru, otsustasin karnivoore rõõmustada liha-variandiga. Ehk siis spinati asemel hakkliha, lisaks üks keskmine paprika ja vürtsi mõttes sinepit natuke. Muud maitseainet ei pannud.
Aga kõik sõid ja kiitsid, st kaks meie pere ülejäänud liiget. Ma ise ei saa tervislikel põhjustel süüa piima, muna ja kartulit. Aga lõhnas hästi :)

Mulle pirukaretseptid/plaadikoogid väga meeldivad, ehkki mulle pildi järgi tundub, et minu põhi sai tihkem, igatahes ei olnud teda eriti kerge laiali määrida, oli kõvasti mätsimist.

Related Posts with Thumbnails