teisipäev, 18. september 2007

VEREGRUPIDIEEDI TOIDUD

Alustan uue jaotusega. Siia lisan retsepte, mis on veregrupidieedi teooria järgi kasulikud ja sobivad A ja B veregrupile, kuna meie peres on need veregrupid esindatud. Kindlasti sobivad mõned retseptid neist ka teistele veregruppidele, siis märgin selle juurde.

Internetist saab veregrupidieedi kohta lugeda järgmistelt linkidelt:
kuid soovitan huvilistel osta või võtta raamatukogust veregrupi raamatuid, sest antud linkidel on ka ebatäpsusi ja samuti on vahepeal veregrupi teoorias olevat alajaotust täiendatud. Kui nendes artiklites on jagatud toiduained kasulikeks, neutraalseteks ja välditavateks, siis uus jaotus on põhjalikum ja jaguneb eriti kasulikeks, kasulikeks, lubatud sageli, lubatud harva ja välditavad.

See on ühe arstide perekonna rohkem kui saja aasta vanune uurimus. See avastati kui kõik patsiendid pandi ühele dieedile, nende üllatuseks hakkasid mõned kaalust alla võtma, teistele aga tuli kaalu juurde. Siis nad hakkasid uurima vere seost selles. Lugege ise põhajlikumalt.


Minu suhe veregrupidieediga algas 7 aastat tagasi ja sellest ajast olen ma oma toidus täielikult välistanud oma veregrupile (B) kolme kõige kahjulikumat toiduainet ja olen märgatavalt parema tervisega olnud. Minu varem olnud igakuised kurguhaigused on taandunud ühele korrale paari aasta järel ja selliseid kaaluprobleeme nagu varem, mul ei ole enam olnud, kaal on püsinud aastaid stabiilselt kilose kõikumisega.
Alles ma sain veregrupile vastavaid vitamiine ja lisandeid süües kahe nädalaga vabaks väga kõrgest põletikunäitajast veres, mida oli pikka aeg ravitud, kuid mis vaatamata ravimitele järjest tõusis.

Ja nüüd oma tervise maksimeerimise eesmärgil püüan paar nädalat toituda ainult oma veregrupile kasulikest toiduainetest ja teistele pereliikmetele teen sellel ajal siis neile sobivaid toite.

Loomulikult on palju skeptikuid ja ka vastaseid, nagu igal asjal, aga mul enda kogemuste põhjal pole lihtsalt võimalik selle toimimises kahelda.

Küsimusi ja kommentaare antud teemal eelistaksin saada meilile ssille@hot.ee

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere, tahtsin uurida, mis raamatuid Sa veregrupidieedi kohta soovitad. Mis siis neid uuemaid infosid ikka sisaldavad :)
Ma ei mäleta, mis teemas te speltanisujahust arutasite, et kust odavam osta, kirjutan siis siia, et täistera speltat müüakse 33.-kg www.tervitus.ee (neil see nädal kojukanne tasuta!) Võibolla ongi täistera odavam kui tavaline, seda ma ei tea. Aga reklaami sellele saidile võib ikka teha, eestimaiseid ja öko märgisega asju müüvad ;)

Ssille ütles ...

http://www.ersen.ee/php/index.php?grpid=13&serid=13050 Siit näeb veregrupidieedi raamatuid, mis on praegu alla hinnatud. Kuigi nad on spetsiifilistele haigustele suunatud, on seal toiduainete tabelid ka ikka sees. Soovitaks neist odavatest raamatutest osta ühe, nendes on uue jaotuse järgi toiduained. Üks uuem paks raamat on ka, aga ma ei leidnud internetist sellist, vist on läbi müüdud. Praegu täpset pealkirja ei oska ka öelda, soovitan raamatukogust vaadata. Antud lingil olev kapsa pildiga raamat on väga vana, seda ei soovitaks.

Ma uurisin seda tervitus.ee lehekülge, seal on pealkiri "sellel nädalal müügil olevad tooted", sealt ei tule speltajahu, otsinguga tuli, aga äkki sellel nädalal seda pole, muidu hind on küll hea, täisterajahu hind on ikka muidu 50 krooni ringis, kuid kahjuks ei ela ma Tallinnas. Aitäh info eest!

Anonüümne ütles ...

Tänan info eest. Raamatud tõesti hea hinnaga ja tellin vist selle väsimuse vastu oleva.
Ma otsisin ka seda linki "sellel nädalal müügil olevad tooted", aga ei leidnudki sellist linki. Et kuhu ta siis viib, et speltat seal näha pole. Ju ta kuskil on, mul lihtsalt kiire ja kohe ei hakanud silma. Nende e-pood on sellel lingil ja teraviljade all speltatäisteranisujahu ka olemas. http://www.tervitus.ee/?page=pood Müügil on ta kindlasti, kuna ise ka just eile tellisin ja sain juba tellimusele kinnituse. 1kg on juba hommikupudruna ära tarvitatud :P

Related Posts with Thumbnails