laupäev, 22. september 2007

Kana poolkoivad riisiga



Panin ahjuvormi 3 dl keetmata riisi, lisasin 10 dl vett, soola, karrit ja soola ning karriga sissehõõrutud kana poolkoivad. Ahju pannes nägi toit välja selline:
Käisin 1,5 tundi kodust ära (pliit ei olnud järelvalveta), kui tagasi tulin, vaatas ahjust vastu ahjuvormitäis riisi, mille peal olid kana poolkoivad. Hea lihtne ja väga mugav teha!
Kuna ma ise kana ei söö, siis maitset ei oska kommenteerida, aga eeldan, et kana jätab oma maitse ka riisile.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sorry, aga sellist asja ei sööks meie peres mitte keegi! Kas tõesti sinu lapsed söövad neid kabatsokivärke ja sellist kanarasvas haudunud riisi?
Mina valmistaksin küll mülemad eraldi ja siis sööks ka rohke rohelise salatiga, mis sul vist märkimata jäi.

Anonüümne ütles ...

kuule anonüümne, see "kanarasv" on ju kuulus maitsev ja toitev kanapuljong, mida vanasti anti haigetele praavimiseks!

pole ise sellist toitu küll teinud, aga ahjus hautatud kana või kalkuni külje alla vähest vett lisades tekkiv kaste on väga-väga maitsev.

Anonüümne ütles ...

aga mulle meeldis see, et toitu tehti puhtalt pildi pärast, ilma et seda ise süüa saaks.

Ssille ütles ...

Vabanda, viimane kommenteerija, aga paraku said sa valesti aru. Seda toitu tegin ma oma mehele ja lastele, sest teatud põhjustel ma kanaliha ei söö.

Evelin ütles ...

küll teil on siin ikka intriigid!:D nojah, muidugi, mis õige eestlane see on, kes teisel eestlasel nahka üle kõrvade tõmmata ei ürita, eks? eriti veel, kui teisel onvaid head kavatsused:)

Anonüümne ütles ...

olen kunagi sarnaselt teinud. enne tegin kana soola ja karriga kokku ja lasin vist 10min pealt krõbedaks minna. ahjul selle grillimis valikuga. riisi hulka panin ka veidi tilli. lõpu poole panin sisse ka brokolit, tükeldatud oa kaunasid, lillkapsast ja maisi. ühe kana poolkoiva tegin tükkideks ja tegin sellest koorekastme.

Anonüümne ütles ...

Mina olen teinud nii, et vesi+kohvikoor ning sisse veel sibula ning paprika tükid. Nämma!!!!

Anonüümne ütles ...

Väga maitsev roog! Kogu perele maitses.
Tänan huvitava idee eest!

Anonüümne ütles ...

Mulle ka meeldib nii teha, ülimaitsev 🥰

Related Posts with Thumbnails