reede, 9. mai 2008

Laimi-vaarika toorjuustukook

Retsept on Nami-Namist, muutsin veidi.
Põhi:
180 g pruune küpsiseid (Kalewi)
90 g võid
Küpsised purustada köögikombainis, lisada sulatatud või, segada köögikombainis läbi ja suruda ümmarguse küpsetuspaberiga kaetud vormi põhja.
Täidis:
7 dl või 700 g maitsestamata toorjuustu (tegin ise, vt. http://toidupildid.blogspot.com/2007/04/isetehtud-toorjuust.html), retseptis oli soovitatud Philadelphia toorjuustu.
2,5 dl suhkrut
5 muna
3 laimi mahl ja riivitud koor
200 g külmutatud vaarikaid
Munad segada lahti, lisada suhkur, toorjuust, laimi mahl ja koor ning vaarikad. Kõik segada omavahel ja valada põhjale. Küpsetada 160 kraadises ahjus 1 tund.
Väga sümpaatne kook!
See oli minu esimene kokkupuude laimiga ja ma olin meeldivalt üllatunud, et laim ei ole sugugi nii vänge ja intensiivse maitsega kui sidrun. Kolme laimiga kook ei olnud hapu, aga oli väga hea maistega.

1 kommentaar:

Ninataga ütles ...

Mina olen hulgalt laimiga kooke teinud.
Laim on väga mõnus kookides. Soovitan teda koos banaaniga teha. See on eriti eriline mõnus pala :)

Related Posts with Thumbnails