reede, 18. juuli 2008

Lihtne purukook marjade või õuntega

Nüüd on mul järjest siia pandud mitmeid kooke, kuid kuna on marjaaeg, siis tahaks ju katsetada jälle midagi uut ja jagada ka teiega neid retsepte just sellel õigel hooajal.

Selle retsepti olin ma kirjutanud oma retseptivihikusse, aga kust ma selle sain, seda ei tea.
2 muna
2 dl suhkrut
3 dl jahu
1,5 tl küpsetuspulbrit
1 dl piima
1 dl õli
0,5 l õunu või marju (kasutasin seekord kirsse, kuid olen teinud ka õuntega)
Munad kloppida kahvliga lahti, lisada suhkur, küpsetuspulbriga segatud jahu, piim, õli. Taigen segada, valada küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile, peale panna marjad või õunatükikesed, pealt katta puruga.
Puru:
1,5 dl jahu
4 spl suhkrut
70 g võid
1 tl vaniljesuhkrut
Antud koostisained töödelda käte abil purutaoliseks massiks.
Küpsetada 200 kraadise ahju keskmises vahes kuni on pealt ja alt kuldpruunika jumega (20-30 min).
See on kergelt valmiv lihtne kook!

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails