reede, 23. oktoober 2009

Minu onu Meeme Sari luuleraamatud

Minu onul, Meeme Saril ilmus 2 luulekogu, neile on oodata aasta lõpus ka lisa.
Tutvustan veidi neid raamatuid. Minule tema luuletused igatahes meeldivad.

Need raamatud on praegu müügil järgmistes kauplustes:

Räpina - raamatukaupluses ja Konsumis
Põlva - raamatukaupluses, Konsumites
Võru - OÜ Lexica raamatukaupluses ( Jüri t 26)
Viljandi - Tartu t raamatukauplus, Lossi t raamatukauplus, Centrumi raamatukauplus
Haapsalusse on lähipäevil raamatud jõudmas


I "LOODUSES JA LOOTUSES" 136 lk, 10 fotot

Toored marjad

On põõsad täis mul tooreid marju,
kas küpsena ka neid ma näen
või kaitsen ainult linnuparvi,
võrke põõsastele säen.

Oli õunapuudel palju õisi,
kas mõni õunakski ehk sai,
või lõbustas ta ainult teisi,
õisi täis meil oli terve mai.

Nii võib ka sinu elus olla,
et tooreid asju palju,
võib aga marju napilt tulla,
on linnukisa valju.


Aeg

Aeg antud mulle, sulle, meile, teile,
ta antud meile kõigile.
Mõnele ehk natukene kauem,
ei saa võtta teda riigile.

Kui oled natukene noorem,
ei oska aega hinnata,
ta on su seljas nagu koorem,
sa soovid, et saaks ta lennata.

Kui aeg aga kiiresti on käinud,
kõik ära kulunud,
sa oled elus palju näinud,
nüüd hoiad teda tulutult.

Nüüd nagu iga minut läinud kalliks,
rääkida ei tasu tunnist.
Nüüd oled üleni sa läinud halliks,
aeg pole enam meile kummist.



II "TUNNETE TUHAT TOONI"96 lk, 10 fotot

Tunnete tuhat tooni

Tunnete tuhat tooni,
on minu hinge sees.
Ta sees on kui tuhat punast mooni,
kõik helge minul veel ees.

Mu tunnete tuhat tooni,
mind lennates edasi viib.
On mõõtmatult ilusaid jooni,
kas lennuks meil antud ka tiib.

Kas tunnete tuhat tooni,
läbi elu mind kannab,
kas jõuan ta kaudu looni,
mis mullegi tiivad annab.

Kas tunnete tuhat tooni,
ringleb mu sees.
Kas voolab ta mööda mu sooni,
kui palju neid elus minul veel ees.




On elu nagu oja

On elu nagu oja
ta kannab selget, puhast vett.
Sa talle avad oma koja
ja pakud tervistavat mett.

Kõik oleks väga hästi,
kuid ojadest saab jõgi.
kas näed veel sa oma tähti
või katab sind nüüd nõgi.

Jões vesi pole enam nõnda puhas, selge,
ta palju rohkem virvendab.
Ei ole su elu ka siis helge, kerge,
su tulemusi ta pisendab.

Jõgi voolab aga mere poole,
ta muutub üha laiemaks.
Toob sulle juba suure hoole,
su mõtte teeb ka kainemaks.

Siis oled välja jõudnud merre,
on mõõtmed ääretud.
Võimas tunne on tekkinud su kerre,
on käes, mis sulle määratud.

Nüüd oleneb kõik sellest,
kui hea on sinu meresõidu oskus.
Suur abi oleks vellest,
sind päästaks raha rohkus.

Mida tugevam sa oled,
mida oskusi sul rohkem,
seda paremini toime tuled,
seda olla võid sa uhkem.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Oi-oi-oi..

Related Posts with Thumbnails