pühapäev, 13. september 2009

Kana-köögiviljapada

Koostis:
400 g kana kintsuliha
1 suvikõrvits
10 cm jupp porrut
pool apelsini
2 tomatit
1,5 tl soola
2 dl kohvikoort
(karrit, linnulihamaitseainet) - kuna mul oli soodushinnaga ostetud maitsestatud kana kintsuliha, siis ma peale soola teisi maitseaineid ei lisanud.
Lõikasin kana kintsuliha ja suvikõrvitsa ribadeks. Pruunistasin kanaribad väheses õlis, lisasin poolikud porrurõngad ja suvikõrvitsaribad, kuumutasin koos enam-vähem pehmeks, siis lisasin poole apelsini mahla ja viljaliha ilma kestadeta ja tomatikuubikud. Kuumutasin koos mõned minutid, lisasin soola ja kohvikoore, kuumutasin keemiseni.
Serveerisin riisi ja hiina kapsa-pirnisalatiga.
Pere sõi ja kiitis!

3 kommentaari:

Ssille ütles ...

Mul on päris palju retsepte suvikõrvitsaga. Vaata küljelt alajaotustest kabatshoki ja suvikõrvitsa alt. See ei ole vist õige, aga minu jaoks on peenikesed rohelised suvikõrvitsad ja paksud heleda koorega kabatšokid ja millegi pärast on ka poes selliselt need sildid, kuigi mõned teadjad ütlevad, et suvikõrvits on kabatšoki sünonüüm. Rohelise koorega, minu mõistes siis suvikõrvits on parem ja seda sobib koorega kasutada. Katseta julgelt, läbi praetult väga hea maitsega!

Mihkel ütles ...

Võiks isegi öelda, et see on teaduslikus mõõtmes paeluv, kuias mul praegu hetkega kõht tühjaks läks :)

Maarja ütles ...

Minu arvates on suvikõrvitsat väga tore serveerida täidetult, kunagi tegin mingit riisitäidist näiteks sinna sisse juustuga... Ainult et täitmine oli suhteliselt tüütu, sinna sisse mahub ju nii palju.

Related Posts with Thumbnails