laupäev, 10. märts 2012

Kirsi-jogurtimuffinid


Retsept raamatust "Muffinid 2".

Need muffinid tegi mu 9-aastane tütar Marili. Tema esimene päris iseseisev küpsetamist nõudev katsetus.

50 g margariini
2 muna
2 dl suhkrut
1,5 dl joogijogurtit (retseptis oli maitsestamata, panime maitsega)
3 dl jahu
1,5 tl küpsetuspulbrit
2 dl külmutatud kirsse (retseptis vaarikad)

Margariin sulatada, munad vahustada suhkruga, lisada jogurt ja jahutatud või. Jahu segada küpsetuspulbriga ja lisada munavahu hulka. Tainas jagada muffinipanni pesadesse. Igasse pessa taigna peale panna 4 kirssi. Küpsetada 200kraadise ahju keskmises osas umbes 15 minutit.


Muffinid olid väga head ja sugugi mitte kuivad.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ülihead olid. Tegin siis maitsestamata jogurti ja külmutatud vaarikatega. Vaarikate puhul ma raputaksin järgmisel korral väheke demerara suhkurt peale. Jääb kindalsti väga hea:D

Anonüümne ütles ...

Ei oska kuskile mujale kirjutada, nii et kirjutan kommentaari siia.

Kas Sul oli kunagi siin blogis mingi bruschetta või ciabatta retsept, mida enam ei ole?

Tean, et leidsin kellegi toidublogist umbes aasta aega tagasi ühe hea retsepti. Mingisugune riivitud juustu, majoneesi ja küüslaugumöks oli veel seal ka. Aga enam ei leia kohe kuidagi seda retsepti üles. Olen vaadanud üle kõik toidublogid, mida kasutanud olen.

Sille ütles ...

Mina ei ole kahjuks seda teinud, aga proovi minu blogi all olevat otsingut, kust saab kõigist blogidest otsida (teine otsingukoht on ainult minu blogist otsimiseks), sealt tuli mitu asja ehk on üks neist Sinu otsitav retsept.

Sille ütles ...

Mina ei ole kahjuks seda teinud, aga proovi minu blogi all olevat otsingut, kust saab kõigist blogidest otsida (teine otsingukoht on ainult minu blogist otsimiseks), sealt tuli mitu asja ehk on üks neist Sinu otsitav retsept.

Related Posts with Thumbnails