laupäev, 19. mai 2018

Järgmine etapp toitumise teekonnal



Ma olen selle toidublogi kaudu jaganud väga paljusid erinevaid retsepte. Retseptid on tulnud nii, nagu mina olen teekonnal liikunud. Alguses ma jäädvustasin vanu teada-tuntud retsepte, siis jõudsin säästuperioodi, mis väljendu ka toitudes. 
Siis tuli aeg hakata elu tervislikumaks muutma. Sellel ajal tähendas see minu jaoks võimalikult palju panna toitudesse köögivilju. 
Läks aeg edasi ja ma hakkasin valge nisujahu asemel kasutama teisi tervislikumaid jahusid. Seejärel tuli aeg asendada valge suhkur tervislikumatega. 
Erinevatest perioodides on ilmunud mul ka vastavad raamatud. 
Nüüd, olles jõudnud järgmisesse etappi oma elus ja toitumises, arvan ma, et mu moraalne kohustus on jagada ka seda ja anda sellega oma panus toiduvalikute tervislikumaks muutmisesse.
Kuna see toidublogi on retseptikogumik, aga mu praegune, uus toitumine ei baseeru retseptidel, vaid rohkem on see kui kunstiline kujundus, siis otsustasin teha veel teise blogi, kus jagades omaenda toidulauda loodan inspireerida ja innustada neid, kes soovivad muuta oma toitumist tervislikumaks. 
Blogi leiab aadressilt: toiduinfo.blogspot.com

Sille toidublogi jääb ikka alles ja siit leiate ikka neid samu retsepte, mis siia aastate jooksul lisanud olen ja mu õepojad, kes on juba mõned retseptid siia lisanud, jätkavad seda jõudumööda ka edaspidi. Võib-olla juhtun ka mina siia mõnikord, eks näis.


Sille

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

This is how my colleague Wesley Virgin's biography begins with this shocking and controversial video.

Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "mind control" secrets that the government and others used to obtain anything they want.

THESE are the same tactics lots of celebrities (especially those who "come out of nowhere") and the greatest business people used to become wealthy and successful.

You probably know that you only use 10% of your brain.

Really, that's because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

Perhaps that expression has even occurred IN YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years ago, while driving a non-registered, beat-up garbage bucket of a vehicle without a driver's license and with $3.20 on his banking card.

"I'm absolutely frustrated with living payroll to payroll! When will I finally make it?"

You've been a part of those those questions, ain't it right?

Your own success story is going to be written. All you need is to believe in YOURSELF.

CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

lucifer season ütles ...

authority on this area. Properly together with your permission permit me to grab your rss feed to keep as much as date with succeeding put up. Thanks a million and please continue to keep up the superior do the job.
I lately read about blogengine and i was questioning for those who could tell me where i may very well be in a position to discover decent training olansi luftreiniger

Anonymous ütles ...

Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
WhatsApp: +2348122948392

Admin ütles ...

Hello, I saw a three of your attention-grabbing posted posts and needed to ask in the event you would be interested in reciprocal pages? Crew have weblog about alexis texas ass! Anyway, in my language, there usually are not much good supply like this.
Ive been making an attempt to Gain entry to this web site for a while. I used to be utilizing IE then once I tried Firefox, it labored just effective? Just wanted to shopbymark

Claudia Klein ütles ...

Tere, Minu nimi on Claudia Klein, ma olen sakslane, pakun laenu, olen ka finantskonsultant ja esindan ettevõtet Spotcap Global Financial Services.

Kas vajate hädasti rahalist tuge? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil ühendust võtta minu ettevõttega | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | ja teil on laen teie kontol 24 tunni jooksul, sest pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (Isikilaen, Ettevõtluslaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui lühiajalisi laene, samuti saate laenata kuni 15 miljonit eurot ning väljastame laenu madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada erinevaid eesmärke laia valiku laenutoodetega.

Tunnistan tõsiasja, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem. Inimestel, kellel on rahalisi probleeme ja vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge intressimäära, ebapiisava tagatise, võla ja sissetuleku suhte, madala krediidiskoori või mõne muu põhjuse tõttu nii raske omakapitali laenu saada kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest.

Pole enam ooteaegu ega stressirohkeid pangakülastusi. Meie teenus on saadaval 24/7 – saate laenu võtta ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringuteks/küsimusteks? - Saada e-kiri | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | & Saate kohe vastuse

Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

Teie rahaline vabadus on teie kätes!!

Related Posts with Thumbnails