laupäev, 31. märts 2018

Uued tuuled

Armsad ustavad blogikülastajad,

on rõõm näha, et vaatamata  sellele, et minu poolt pole siia väga pikka aega midagi lisandunud, leiate selle blogi rohkem kui tuhande retsepti seast endale ikka midagi sobivat.
Nüüd tahan teile teatada, et vahepeal on mu kaksikutest õepoegadest sirgunud toiduvalmistamisest huvituvad noormehed, kes soovivad oma läbiproovitud retsepte siin blogis avaldama hakata. Vanad retseptid ei kao kuhugi, nende noormeeste pandud retseptid leiavad endale koha blogi küljel olevas alajaotustes "Raul ja Rometi retseptid". Raul ja Romet on koos sõpragega loonud  õpilasfirma "Leivapoisid", kus müüvad erinevaid leivasuppe ja tooteid leivast.


Meeldivaid toiduelamusi soovides

Sille

1 kommentaar:

Bryan Roland ütles ...




KUIDAS BRIAN ROLANDI POOLT LISADA

Ma olen Bryan Roland nime, ma tahan kasutada seda keskmise hoiatada kõiki laenu otsijad olema väga ettevaatlik, sest kõikjal on pettus, mitu kuud tagasi olin rahaliselt pingelised ja kuna nende meeleheide olin petta mitu online-laenuandjate.

Ma peaaegu kaotanud lootuse, kuni sõber kutsub mulle väga usaldusväärse laenu nimega hr Stephen Williams (Jumal, kes hirmutab) annab mulle laenu 145 000 euro võrra alla 72 tunni ilma stressita. Selgitades firma posti teel ja kõik nad ütlesid oli nuta, sest ma saan laenu selle firma, ja ka olen teinud õige valiku ühendust nendega, täidetud taotlusvormi laenu ja jätkus kõik, mis küsiti minu ja mu šokk, ma sain laenu.

Kui vajate krediiti, võtke temaga kohe ühendust: stephenswillsloan@gmail.com

Ma kasutan seda keskkonda, et hoiatada kõiki laenuotsijaid põrgu eest, mida ma võtsin nende võltste laenuandjate kätte.

Tänan teid STEPHEN WILLIAMSi laenufirma eest

Related Posts with Thumbnails