neljapäev, 12. mai 2011

9. pulma-aastapäev




Lavassikorvikesed köögivilja-juustutäidisega

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii kahju, et blogi on muutunud nii maitsetuks ja postituste vaeseks.
Kadub huvi avada, lugeda, avastada.

jah ütles ...

olen sama juba tükk aega märganud. aeg-ajalt siiski avan ja pettun uuesti

Anonüümne ütles ...

Lauapildid ei paku huvi jah

Anonüümne ütles ...

Kahjuks ühinen ka mina eelkirjutanutega. Algselt oli blogi väga hea ja uudne, aga mingist hetkest hakkas allakäik; peagi pärast tuntuks saamist vist.

Sille ütles ...

Ma olen ka ise selle kriitikaga täiesti nõus ja tunnen end üsna halvasti, et ei ole suutnud, jõudnud võib-olla ka tahtnud viimase 1,5 aasta jooksul blogi vääriliselt täiendada. Põhjuseks on püsiv ja tõsine haigestumine, mistõttu kogu energia on kulunud viimase pooleteise aasta jooksul hädavajalike igapäevaste tegevuste jaoks ja suurem kokkamine on tõesti väga teisejärguline olnud. Nüüd kui ma tunnen end juba paremini, võib-olla suudan blogiga jätkata. Vabandan kõigi ees, kellele olen pettumuse valmistanud!

Anonüümne ütles ...

Olen Teie blogi siiras austaja ja peaaegu igapäevane külastaja, aga mõtlesin omaette ka, et midagi peab viltu olema. Siirad vabandused ja loodan, et läheb paremaks ja soovin Teile edaspidiseks rahu, tahet muredest üle olla, enesekindlust ja tervist. Ega see söömine ka nüüd ainult kõige tähtsam ei ole ja Teie blogist leiab nii palju huvitavat ja head ka eelnevatest postitustest. Palun aga ärge oma blogi ära kustutage ega päris ära kaotage. Sellest oleks küll väga kahju.

Related Posts with Thumbnails