esmaspäev, 29. oktoober 2007

Kabatshoki kotletid

1 keskmine kabatshok (1 l riivitult)
1 hakitud sibul
2 muna
2,5 dl jahu
1 tl soola
peenpipart.
Kõik koostisained segada omavahel ja tõsta lusikaga väikesed pätsikesed küpsetuspaberiga kaetud ahjupannile. Küpsetada 200 kraadises ahjus keskmises vahes. Kui üks pool on pruun, keerata kotlettidel teine külg.
Hea, meelediv maitse!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere!
Tundub huvitav ja tahaksin proovida. Aga ma eriti pole kabatshokki toitudes kasutanud ja huitab, kas enne riivimist peab seest pehme osa eemaldama või mitte?

Ssille ütles ...

Pehme osa ja seemned tuleks ikka enne eraldada.

Anonüümne ütles ...

tere jälle,
proovisin ära need kotletid ja mulle väga meeldisid, maitse poolest hästi head. Aga tahtsin veel küsida, et kui kaua umbes ajaliselt hoidsite neid ahjus (mõlemalt pool kokku)? Tundus, et mul jäid nagu natuke seest tooreks või selline suhteliselt vedelaks seest, kuigi mõlemalt poolt olid ilusti pruunid

Ssille ütles ...

Oi, kahjuks ei oska öelda, kaua ma küpsetasin, aga ehk umbes 30 minutit. Kui vedelaks jäi, siis aitaks see kui peale kabatshoki riivimist pigistada käte vahel riivitud kabatshok võimalikult kuivaks mahlast. Aga kas nad jäävadki seest veidi vedelaks, seda kahjuks ei oska öelda, sest ma ei mäleta isegi, millal ma neid tegin.

Related Posts with Thumbnails