pühapäev, 9. september 2007

Kamajahu paneeringus sealiha-juustutasku shampinjoni-juustukastmega


Selleks on vaja suurt taist lihatükki, millest hakata viile lõikama nii, et esimesel viilul jääb lõpust natuke lahti lõikamata, siis järgmine viil lõigata lõpuni, nii tekib 2 põhjapidi koos olevat lihaviilu, mis vasardada läbi.
Kahe viilu vahele panna juustuviil, kasta lihatasku jahusse, siis lahtiklopitud munasse, millele on lisatud ühe muna kohta 1 spl vett ja kamajahusse. Enamasti paneeritakse riivsaias, aga kuna mul sai riivsai otsa ja ei olnud võimalik poodi minna, vaatasin kapi läbi, millega võiks riivsaia asendada ja otsustasin katsetada kamajahuga ja õnnestus väga hästi. Paneering jäi kenasti lihatüki külge, kamajahuga tulid ilusamad kui riivsaiaga!
Ma ei ole enne kuulnud, et kamajahuga võiks teha, aga see häda sunnil katsetus osutus heaks avastuseks minu jaoks. Soovitan teilgi proovida!
Paneeritud lihatükid praadisin pliidil õlisel pannil.
Kastme jaoks lõikasin pestud shampinjonid pikkupidi viiludeks, nii et igal viilul võis näha seenekuju. Praadisin seeni pannil kuni vesi oli kadunud ja seened veidi pruunistunud, maitsestasin soolaga, lisasin hapukoort (0,5-1 pk) ja natuke riivjuustu.
Juustu lisamine oli mul ka ekspromt idee, mida ma kasutasin põhjusel, et shampinjonid hapukoorega ei näinud eriti kenad välja ja kastme paksemaks muutmiseks kasutasin juustu.

Tulemus oli väga hea!

Prae serveeringuga ma ise eriti rahul pole, ahjukartulid oleksid riisi asemel kindlasti kaunimalt ja värvikamalt mõjunud, aga läks seekord sedasi.

Suhteliselt kalorite rohke õhtusöök, kuid mõnikord on ka sellist vaja.

1 kommentaar:

Evelin ütles ...

minu arvates näiteks on kamajahu üks parimaid paneeringukatteid üldse, olen seda proovinud erinevate toiduainetega. Näiteks - valgehallitusjuust kamapaneerinugs on ülihea, aga minu meelest maitseb see paremini, kui kuhugi paneeringu hulka sutt suhkrut lisada.
Mäletan, et olen mitu korda lugenud ka kamas paneeritud räimede kohta. Kõlab huvitavalt, mis?

Related Posts with Thumbnails