esmaspäev, 8. detsember 2008

Shokolaadi-kirsikook



Kasutasin "Pereköögi kokaraamatust" shokolaadi-õunakoogi retsepti. Kooki tegema hakates kavatsesingi õuntega tegema hakata, kuid viimasel hetkel otsustasin kirsside kasuks, sest minu arvates sobivad kirsid ja shokolaad ideaalselt kokku. Vähendasin suhkru kogust.
See kook on külmkapikülmalt tunduvalt parem, siis alles tuleb selle tõeline shokolaadine maitse esile, mis soojana või ka alles jahtunult ei ole selliselt tunda.
Põhi:
200 g võid
200 g tumedat shokolaadi
4 muna
1,5 dl suhkrut
2,5 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
Kate:
150 g ehk 3 dl külmutatud ilma kivideta kirsse
Sulata või, võta pliidilt, tükelda sellesse shokolaad, sega kuni shokolaad on sulanud. Vahusta munad suhkruga tihedaks vahuks. Lisa munavahule shokolaadi-võisegu ja küpsetuspulbriga segatud jahu, sega läbi, vala küpsetuspaberiga kaetud koogivormi. Laota sellele ühtlaselt kirsid.
Küpseta 175-kraadises ahjus keskmises vahes 45 minutit.

2 kommentaari:

Ang ütles ...

Proovisin seda retsepti ja tuli päris hea. Minu ahi küpsetas seda veidi kauem.

Unknown ütles ...

Mina olen seda kooki teinud korduvalt. Panen natuke rohkem suhkrut. Mehele kook jubedalt maitseb, samas mina olen rohkem magusainimene.

Related Posts with Thumbnails