laupäev, 20. detsember 2008

Juustu-paprikatäidisega pikkpoiss


Mulle tundus alguses uskumatu, et ma saan 500 g hakklihast teha nii suure pikkpoisi ja mõtlesin, kas pean hakkliha juurde võtma, kuid pannes hakklihale lisandeid tuligi lõpuks selline suur ja maitsev pikkpoiss.

Hakklihasegu:
500 g hakkliha
1 muna
4 viilu saia
vett saiaviilude leotamiseks
200 g peenelt riivitud porgandeid
1 tl soola
peenpipart
Hakklihale lisada leotatud ja natuke kuivemaks pigistatud saiaviilud, muna, sool, pipar, riivitud porgand, segada käega korralikult läbi, kuni moodustub ühtlane mass.
Pool hakklihasegust laotada küpsetuspaberiga kaetud ahjupannile pikkpoisi kujuga, keskele vajutada kogu pikkpoisi ulatuses lohk, nii et ääred jäävad kõrgemad, sinna lohku tõsta täidis (pildil näha nii paprikatäidis kui ka osaliselt juustuga kaetud pikkpoiss)ja siis täidise peale laotada ülejäänud pool hakklihamassist, vaadata, et täidis on hakklihaga korralikult kaetud.
Küpsetada 200-kraadise eelkuumutatud ahju keskmises vahes umbes 45 minutit kuni on küps.

Täidis:
2 punast paprikat
1 porru
1 sibul
soola
2 dl riivjuustu
Paprika, porru ja sibul tükeldada, kuumutada lühikest aega väheses õlis, maitsestada soolaga. Jahtunult tõsta pikkpoisi keskele, sinna peale tõsta riivjuust.


Sobib jahtunult ka leivakatteks.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Ingelsilm ütles ...

ma hakkan täna seda pikkapoissi tegema.
kui ausalt üles tunnistada, siis pole ma elu sees pikkapoissi söönudki, nii et kõik on uus mu jaoks - nii tegemine kui ka söömine.

ja veel. ma olen mitu päeva järjest su blogi lapanud ja aina rohkem ja rohkem vaimustunud sellest, kuidas sa jõuad nii palju.

Anonüümne ütles ...

Pikkpoiss küpseb ahjus ja näeb väga hea välja. Päris uskumatult suur tuli. :) Üldse on siin blogis väga huvitavad retseptid, nt eile tegin neid hakklihapalle kartulitaignas ja samuti väga lihtsad, head, huvitavad ja tagatipuks odavad olid. Aitäh!

Anonüümne ütles ...

Väga maitsev, aitäh !

Anonüümne ütles ...

Proovisin ka seda pikka poissi küpsetada ja mega hea retsept! Maitseb ülihästi! :)

Related Posts with Thumbnails