laupäev, 2. veebruar 2008

Kapsa-hakkliha pikkpoiss




Koostis:


500 g hakkliha
600 g toorest kapsast

1 sibul

2 muna

0,5 paprikat

1,25 tl soola + sool kapsa maitsestamiseks

musta peenpipart

Kapsas tükeldada väga väikesteks tükkideks, hautada peaaegu pehmeks, maitsestada soola ja peenpipraga, nii et oleks hea maitsega. Võiks veel väiksem olla kui pildil paistab.

Hakklihale lisada 1,25 tl soola, peenpipart, munad, tükeldatud paprika, peeneks hakitud sibul ja hautatud kapsad. Segada korralikult läbi ja tõsta vormi. Küpsetasin kuumakindlas klaaskausis 200 kraadi juures keskmises vahes kuni pealt pruun. Kuna tegin seda juba päris ammu, ei mäleta kahjuks, kas kauss oli kaanega kaetud.

Kui kunagi ühes foorumis keegi kirjutas, et tegi kapsaga kotlette ja meespere ei saanud aru, et kapsas oli sees, siis tõepoolest ei tuvastanud ka minu abikaasa sealt kapsa olemasolu. Vaatluse põhjal oleks võinud arvata, et seal on palju sibulat, aga tõepoolest kapsa maitset ei olnud tunda.

Odav ja tervislik võimalus teha hakklihatoitu, mille maitsest ei saa arugi, et suurem osa moodustab midagi peale hakkliha.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma igatahes lisasin veidi jahu ka, muidu ei tundunud piisavalt paks n.ö. "mass".
Maitses hästi!

Merje ütles ...

mina olen ka seda teinud ja väga maitsev söök....mina lisasin ka natuke jahu...:D

Related Posts with Thumbnails