pühapäev, 5. august 2007

Õuna-porgandimoos


Tõeliselt hea! Soovitan soojalt kõigile!
Välimuse järgi ütleks, et see on nagu apelsinimarmelaad.

Kena erksa värviga, hea maitsega, ei oskagi mingi maitsega võrrelda, purustatud porgandiga tehes jääb õrnalt teraline maitse ja välimus (pilt ei suuda seda kahjuks edasi anda), mis lisab efekti välimusele ja maitsele, muidugi võib porgandeid ka riivida, siis jääb teistsugune tulemus, mina purustasin kuna mul olid väga peenikesed porgandid ja neid oleks olnud tülikam riivida ja läbi sõela ajades jääb püreesem.

2 l puhastatud, kooritud õunatükikesi

1 kuhjaga l purustatud porgandeid

5 spl vett

Keeta koos pehmeks (umbes 40 minutit), purustada köögikombainis, lisada 1 l püree kohta 200 g suhkrut. Keeta 10 minutit, eemaldada vaht ja sulgeda õhukindlalt puhastesse purkidesse.

4 kommentaari:

Ülle ütles ...

Mul pikaajalise hoidistamiskogemusega naabritädi laitis küll porganditega tegemise ära. Ütles, et see säilib vaid lühikest aega külmkapis või siis, kui lisada säilitusainet. Kahjuks mul külmkapp juba nii täis, et porgandiga moosipurke sinna enam lisada ei saa.

Anonüümne ütles ...

Mind huvitab, kuidas see õuna-porgandimoos säilib (keldris, toas)? Tundub huvitav retsept ja valged klaarid ootavad tegemist, kuid Ülle kommentaarile toetudes nüüd ei julge teha, sest mul puudub külmkapis ruum ja keldrit ka ei ole.

Sille ütles ...

Ega mul ka kahjuks ei säilinud hästi. Tõesti peaks kiirelt ära kasutama või kui ruumi on, lausa sügavkülma karpidega panema.

Anonüümne ütles ...

Tegin ka seda möödunud aastal ja minul säilis külmakapis väga hästi.

Related Posts with Thumbnails