esmaspäev, 2. aprill 2018

Kaerahelbe-muna puder


Koostisosad:
Kaerahelbed
Piim (valikuline)
Muna
Maitseained - sool, pipar
Rasvaine - või, õli, kookosrasv

Valmistusviis:
1. Keeda kaerahelbed (üks osa helbeid, kaks osa vett, või vett ja piima) kuni vesi on aurustunud ja puder kreemine.
2. Aja pann kuumaks ja prae puder krõbedamaks.
3. Võta kuumus maha ja lisa muna, sega kiirelt läbi.
4. Maitsesta


See geniaalne versioon kaerahelbepudrust sündis meil ühe hommikuse eksperimendi käigus. Ideaalne vaheldus igapäevasele hommikupudrule või omletile. Must pipar annab juurde mõnusa kelmikuse.

Head isu!



1 kommentaar:

Bryan Roland ütles ...




KUIDAS BRIAN ROLANDI POOLT LISADA

Ma olen Bryan Roland nime, ma tahan kasutada seda keskmise hoiatada kõiki laenu otsijad olema väga ettevaatlik, sest kõikjal on pettus, mitu kuud tagasi olin rahaliselt pingelised ja kuna nende meeleheide olin petta mitu online-laenuandjate.

Ma peaaegu kaotanud lootuse, kuni sõber kutsub mulle väga usaldusväärse laenu nimega hr Stephen Williams (Jumal, kes hirmutab) annab mulle laenu 145 000 euro võrra alla 72 tunni ilma stressita. Selgitades firma posti teel ja kõik nad ütlesid oli nuta, sest ma saan laenu selle firma, ja ka olen teinud õige valiku ühendust nendega, täidetud taotlusvormi laenu ja jätkus kõik, mis küsiti minu ja mu šokk, ma sain laenu.

Kui vajate krediiti, võtke temaga kohe ühendust: stephenswillsloan@gmail.com

Ma kasutan seda keskkonda, et hoiatada kõiki laenuotsijaid põrgu eest, mida ma võtsin nende võltste laenuandjate kätte.

Tänan teid STEPHEN WILLIAMSi laenufirma eest

Related Posts with Thumbnails