pühapäev, 11. mai 2008

Emadepäeva hommik






Kaunist emadepäeva kõigile!

Minu lapsed üllatasid mind koos vähese isa abiga sellise lauaga.

See viinamarjade tiku otsa panemise ja näo tegemise idee oli täielikult tütar Marili idee, õigemini ta tegi ise vaikselt ära ja siis näitas teistele.

Küpsisetordi tegid lapsed kolmekesi, vahukoore vahustasin mina neile valmis, aga ülejäänu tegid nemad. Marili mõtles ka selle ise, et igasse tordi nurka panna selliselt kommid.

Nii tore on saada selliseid üllatusi!
Soovin, et ka teie päev oleks vähemalt sama tore. Ja kui tundub, et teid on ära unustatud, siis tuletaga ennast meelde, ükski ema ei pea tundma end emadepäeval unustatuna!
Need küpsised tegid mu 5-aastased tütred mulle paar päeva enne emadepäeva. Avastasid, et mul oli ühtede teiste küpsiste tegemisest jäänud nii pruuni kui heledat tainast üle ja võtsid ise taignad, segasid need omavahel kokku, kuigi mina pole kirjusid küpsiseid teinud. Ise rullisid, otsisid vormi, lõikasid küpsised välja ja panid pannile. Olin päris üllatunud.

1 kommentaar:

Ninataga ütles ...

Ma olen 100% kade.
Esiteks pole ma täna mitte midagi söönud. Teiseks, ei ole minu lastest mitte millegi tegijaid. Mina kah ei viiti. Pärast teen neile mingi lihtsa supi ehk...
Ehk... kui viitsin.

Related Posts with Thumbnails