kolmapäev, 14. mai 2008

Hakkliha-suvikõrvitsa rullid


600 g hakkliha
1 dl riivsaia
1 dl vett riivsaia paisutamiseks
1,25 tl soola
1 muna
peenpipart


Hakklihale lisada vees paisunud riivsai koos vähese vedelikuga, mis sinna on jäänud, sool, muna, pipar. Segada korralikult läbi ja laotada küpsetuspaberile.



Täidis:

1 väiksem suvikõrvits
1 sibul
soola


Täidise peale riivjuustu.
Suvikõrvits lõigata väikesteks kuubikuteks, sibul hakkida peeneks, praadida vähese õliga pannil koos läbi, maitsestada.

Jahtunud täidis laotada küpsetuspaberil olevale hakklihale, peale raputada riivjuustu.
Küpsetuspaberi abiga rullida kokku ja lõigata väikesteks juppideks. Loomulikult võib küpsetada ka suure rullina, kuid mina soovisin seekord teistmoodi teha.

Küpsetada 200 kraadise ahju keskmises vahes kuni hakkliha on küps ( ~30 min).


Maitsev söök!

9 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Sa tekitad kiusatusi!!
Usu mind, ma olen kodused hoidnud seljanka ja sinu retseptide peal..
Oeh, ma kohe enam ei oska :D
Lapsed veerevad kui pallid :)

Ssille ütles ...

Aga need kiusatused ei ole halvad :)

Ninataga ütles ...

Ma katsetan seda hakkliha asja homme, kuid sisse panen hoopis kuuseriisikad. Mul on neid terve purk veel eelmisest aastast alles. Ja kindlasti punast sibulat.
Siis juurde veel juustu..peaks hea asi tulema :)

Ninataga ütles ...

Muuseas, mul põdra/sealiha hakkliha.

Ninataga ütles ...

Mina proovisin idee järgi.
Vahele toppisin kuuseriisikaid, sibulat, vegeta maitseainet ja juustu...
igale pätsile lasin peale tiba majoneesi...

Keele viis alla :D

Anonüümne ütles ...

Mul on küsimus: kui sa teed suvikõrvitsast toite, kuidas sa mõru maitse ära võtad?

Ma olen proovinud neid keeta soolvees, kuumutada soolaga aga need ei aita...

Sille ütles ...

Aga ma ei olegi tundnud, et mõru maitse oleks. Kahjuks ei oska kommenteerida.

Anonüümne ütles ...

Mmmmm.... Ma just söön neid. Nii head.


Mõru on vast baklazaan?

Anonüümne ütles ...

Täitsa hea rull oli.Tegin suure rullina ja katsetasin ka ühe viiluga ja järgmine kord küpsetangi viiludena.Suur rull ajas küpsemise ajal palju vedelikku välja,eks see rull sai paks kah tegin 1kg.hakklihast.Aga see rullist lõigatud viil hakkas kohe kenasti küpsema ja seda krõbedat pinda oli ka rohkem.
Tänud Sulle retsepti eest!
Aires

Related Posts with Thumbnails