esmaspäev, 14. aprill 2008

Veise-mustasõstra strooganov




















Katsetasin, kuidas mustad sõstrad sobivad loomalihaga ja peab ütlema, et jäin väga rahule.


300 g veiseliha

1 dl musti sõstraid

2 dl kohvikoort

1 tl soola

2 dl vett

1,5 tl jahu

1 dl vett jahu segamiseks



Liha lõigata peenikesteks ribadeks, pruunistada ja hautada õlis pehmeks, siis lisada mustad sõstrad, kohvikoor, sool vesi, hautada kuni marjad on pehmed ja kaste on omandanud marjade värvi, siis lisada veega segatud jahu ja kuumutada segades keemiseni.



















2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kaua sa veisetükke hautad? ma üldse ei oska seda teha

Ssille ütles ...

Ega sellega ongi keerulisem kui sealihaga. Kui vanema looma liha juhtub olema, siis läheb veel kauem aega. Ma ei oskagi öelda, kui hästi peenikesed ribad lõigata ja alguses kõvema kuumusega praadida, siis vast poole tunniga saab hakkama,kuigi liha jäi üsna tuim. Ma tavaliselt eelistan sealiha, aga kuna mul tekkis idee, et mustad sõstrad võiksid sobida paremini tumedama lihaga, siis ma seda proovisin, kuigi selliselt kuivalt liha pehmeks praadides ilma vedelikku lisamata, jääb loomaliha üsna kuiv. Sealihaga samamoodi toimides, jääb sealiha hea.

Related Posts with Thumbnails