reede, 18. aprill 2008

Laste õhtusöök

Meil oli lihtne õhtusöök - valge plovi-laadne toit, kus pruunistasin väikesed sealihakuubikud, lisasin porgandikuubikud, hakitud sibula ja paprikatükid. Passeerisin neid seal koos ja siis lisasin toore riisi ja vee. Valem on selline, et 2 dl riisi kohta arvestada 6 dl vett. Maitseks soola ja pipart ja ilma segamata keeta valmis.

Vähese söömisega lastele aitab põnev serveerimine palju kaasa.



Iga laps sai erinava serveeringu. Üks laps tegi omale ise teiseks portsuks sellise linnu:


1 kommentaar:

Sille ütles ...

6. juunil 2008 ilmunud "Naistelehes" lk 44 olevas artiklis "Lapsed sööma", oli kasutatud kahte minu laste õhtusöögi ideed. Seal ei kasutatud küll minu fotosid, kuid minu auto ja kaelkirjaku idee oli seal peaaegu üks-üheselt järgi tehtud, kuid kahjuks ei olnud mainitud minu nime. Kolmanda pildi peal oli minu auto pildi pealt võetud kaalikast päike, aga see ei ole nii suur asi. Mul on hea meel kui minu ideid kasutatakse, aga siiski tuleks viidata autorile, mitte oma nimel teiste ideid ekponeerida.

Related Posts with Thumbnails