kolmapäev, 9. aprill 2008

Munapuder

Seda toitu tegi ema meile mõnikord kui ma laps olin.
Katsetasin erinevate piima kogustega, antud retsepti järgi pannile vedelikku ei teki, jääb selline paks munapuder, nagu alloleval pildil näha.

5 muna
2 dl piima
0,5 tl soola
100 g sinki
musta peenpipart



Kes soovib, et peale munade hüübimist tekiks ka vedelikku, mida kasutada kastmena, siis peaks poole rohkem piima panema kui retseptis antud. Alloleval pildil ja kartulitega näidisportsjonil on rohkema vedelikuga munapuder.
Munapudru tegemiseks praadida singitükid. Munad kloppida kahvliga lahti, lisada piim, sool ja pipar. Munasegu valada pannile praetud singitükkidele ja küpsetada kuni munad on hüübinud. Munaputru ei tohiks segada, muidu läheb liiga vesiseks. Põhjakõrbemise vältimiseks olen pannilabidat pannil püsti hoides , nii et ainult pannilabida alumine äär puutub vastu panni, segamise asemel lükanud sellega munasegu mõnest kohast veidi edasi.
Söök saab üsna kiiresti valmis. Nii kui munad on hüübinud ja puder paks, ongi valmis.
Sobib hästi ilma kartulita ka hommikusöögiks.

2 kommentaari:

Puhvis Kukk ütles ...

Oi kui armas - mul vanaisa tegi kui elus oli. Teen kindlasti. Vaat lohnad viivad su kuskile eelmisse hetke, isegi aastaid tagasi, aga minu arust toidud ka.

Anonüümne ütles ...

Oot, aga kui munaputru ei sega, siis tuleb ju omlett?

Related Posts with Thumbnails