reede, 21. märts 2008

Blogi sünnipäev!

Avastasin täna, et tegelikult sai eile minu toidublog 1 aastaseks. Blogi tekkeloo ja tegemise põhjuste kohta saate lugeda siit:

http://www.perekool.ee/maarja/index.php?id=36995&class=forum_schnell&action=view_post&post=1415210

Sellest Perekooli kööginurka pandud teemast ja seal 15.03.2007 kell 14.51 kommenteerinud Kägu on põhjus, miks see blogi on olemas. Kui selle kommentaari saatja loeb seda postitust siin praegu, siis võiksid endast siin märku anda.
Aga see blogi ei oleks sündinud ilma Cinnamoni nimelise kommenteerijata, sest tema oli see, kes tegi valmis koha, kuhu ma sain hakata retsepte panema. Tema käest sain ma juhised, kuidas seda teha ja minu poolt koostatud rikkalikud lingikogud on just tema üles riputatud. Suur tänu Sulle!

Ma tänan väga Cinnamoni, tänan kõiki blogi külastajaid, teid on olnud tõesti uskumatult palju ja tänu teile see blog eksisteerib!

Blog sai jällegi tänu Cinnamonile loenduri 22.04.2007 kell 18.11 ja praegu, kui ma seda postitust kirjutan, on loendur olnud 334 päeva ja kokku on külastajaid olnud 97 788.
Uskumatult suur arv, aga just see külastajate rohkus andis mulle jõudu ka siis kui juuni lõpus delfi foorumis tuli palju negatiivseid kommentaare minu toidublogi teemal, siis kadus hetkeks jõud ja tekkis mõte, milleks ma seda teen, kui pean sõimamist kuulama, aga see, et nii palju on neid, kes seda lehte külastavad ja järelikult vajavad, andis mulle jõudu ja nüüd on see muutunud juba minu elustiiliks.
Muidugi oleks huvitav teada kui palju erinevaid inimesi seda blogi külastab, aga seda on vist praegu võimatu teada saada.


Ma ei teinud varem sugugi nii palju erinevaid toite, aga tänu toidublogile on ka meie toidulaud tunduvalt rikkalikumaks muutunud ja see ei ole lasknud mul laisaks muutuda ja sellest on kindlasti minu pere võitnud.

20.03.2007 sai blogi tehtud ja sellle kuupäeval tegin ma oma esimese postituse, milleks oli: pähkliküpsetajaga tehtud küpsised (pähklid): http://toidupildid.blogspot.com/2007/03/phklid-phklikpsetajaga-tehtud-kpsised.html

21.03.2007 avalikustasin ma perekooli foorumis, et selline blog on loodud ja asusin lingikogusid koostama.
Kui peaaegu kõik lingikogud olid koostatud ja Cinnamoni abiga üles pandud ja lisandunud oli veel palju retsepte, sai 22.04.2007 blogi loenduri.

23.04.2007 sai ka Delfi kööginõu foorumis minu blogi aadress avalikuks ja nii see on läinud.

Tänaseks olen teinud 465 postitust. Enne blogi loomist oli mul juba üksjagu toidupilte tehtud, sest plaanisin oma lastele hakata tegema nn kokaraamatut toitudest, mida ma teen ja nii said esimesed toidud blogisse pildi vaid lõpptulemusest.

Blogi suunaks sai jäädvustada vanad head söögid ja katsetada võimalikult palju uusi retsepte, tingimusega, et retseptid sisaldavad lihtsaid komponente. Näidata, et hea söök ei ole sugugi imepeenetest komponentidest, vaid lihtsatest asjadest on võimalik kokku panna midagi head, maitsvat ja huvitavat ja seda suunda kavatsen ma jätkata.

Meeldivaid kohtumisi ja head isu teile ja suur tänu kõigile, kes on hea sõnaga meeles pidanud ja tore kui olete siit midagi sobilikku leidnud!

Ja kindlasti oleks paljudele blogikülastajatele julgustuseks kui siin oleks rohkem kommentaare. Nii et kui olete mõnd retsepti siit katsetanud, oleks tore kui lisaksite oma kommentaari selle retsepti taha!

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju õnne!
Mulle meeldib, et teed mõnusaid koduseid toite.
Olen siit ideid, inspiratsiooni ja retsepte saanud.
Jõudu edaspidiseks!:)
Liis

Anonüümne ütles ...

Oi, juba aasta... käin Sind pea iga päev lugemas ja mõtlen, kust küll see aeg ja viitsimine:)
Õnne tähtsaks sünnipäevaks, jõudu ja ideid!
Ja varsti tuleb ju 100 000 külastuse juubel kah;)

Anonüümne ütles ...

mina vaatan seda blogi mõttega, et mida kõike võiks/saab teha, kui kunagi jälle Eestis tagasi olen ;)

Aasias on lihtsalt teised maitsed ja muud ained..

seniks loen Su blogi. palju õnne, ja head tahtmist, hea Sille!

Anonüümne ütles ...

Mina olen su blogi ehk umbes pool aastat pea iga päev lugenud ja ikka päris palju asju on järgi katsetatud. Mulle meeldib, et siin on nii palju lihtsaid ja häid asju, mis aitavad ehk koduse igapäevaelu kirevamaks muuta. Loodan, et sul jagub inspiratsiooni, viitsimist ja aega ka järgmine aastake ning palju rohkemgi vastu pidada. Õnnitlused selle toreda blogi sünnipäevak!

Anonüümne ütles ...

ka mina olen vaatamata pikaajalisele toidutegemise kogemusele saanud siit palju häid ja ka äraunustatud toidu tegemise ideid. lihtsuses peitub võlu, eriti väikelastega peredes.

Hellik ütles ...

Palju õnne!
Ka mulle meeldib, et su toidud on lihtsad ja kodumaised :) vahest unustad lihtsa asja ära, peen joont taga ajades, ning ikka korra nädal piilun raudselt siia ja kõik retseptid, mida olen sinu järgi proovinud on alati tulnud välja head!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne blogile!Sinu blogi on mulle nagu hea sõbranna,kes jagab mulle häid nõuandeid.Olen siit saanud palju häid retsepte ja perele on need toidud väga meeldinud.Ole tubli ja kõike head teile.Jään ikka lugema sinu blogi.Anne

Anonüümne ütles ...

Käin peaaegu igapäevaselt sinu blogi vaatamas. Jõudu ja pikka iga blogile. Selline kodune katsetamine on väga mõnus vaadata ja hästi tuleb sul välja ju ka. Mõni asi on nii isuäratav et...
Mulle meeldib see, et püüad teha palju asju ise ja jälgid tervislikkust.

Anonüümne ütles ...

uurin tihti su blogi, leian siit äratundmisrõõmu lapsepõlvest ja julgustust proovida uusi asju. sa teed tõeliselt tänuväärset tööd- minu jaoks on väärtuslikud argitoitude retseptid ja odavate toitude menüüd. palju õnne sünnipäevaks ja jõudu-jaksu.

Ssille ütles ...

Aitäh! See õnnesoov sobib ka mulle endale, sest minul on ka kahe nädala pärast sünnipäev (3. mai).

KK ütles ...

Palju õnne blogile ja Sulle ka!
Ma käin ka siin aeg-ajalt piilumas ning mulle meeldib just see, et sul on palju odavate ning koduste toitude retsepte. Ma olen nii mõnegi retsepti peast heitnud just sel põhjusel, et nood liiga palju koostisaineid nõuavad või siis on nendes palju minule tundmatut. Võõrad koostisained teevad tulemuse kalliks sageli ning kui hästi välja ka ei kuku, on topeltkurb. Kodused mõnusad toidud on alati in, ma olen tänu sinu retseptidele rohkem kodus kokkama hakanud.
Tänud ja õnne veelkord!

Anonüümne ütles ...

oeh....mina olen küll nii palju abi siit blogist saanud:) see on lausa mu favorites lingi all,et kui vaja saan kohe kätte:) ja ülsjuhul on ka välja tulnud. ja just see ongi hea, et on vanad head retseptid mida t'napäeva noored on ehk ära unustanud(mina üks neist:)
aitäh et viitsid sellega tegeleda!!!
jõudu ja jaksu sulle ka edaspidises

Anni ütles ...

hei!
Sul on tõesti väga lahe blogi!
Käin siin ikka nädalas vähemalt paar korda, nimelt olen suur küpsetamisfänn ja siit kooke maha teha on väga lihtne, hiljem kõik kiidavad ja soovitavad kondiitriks minna:)
Ära mitte mingil juhul pooleli jäta selle blogi tegemist, sest siis kaoks ka suur osa mu küpsetamisoskustest:)
Homme ongi meil sünnipäevale minek ja plaan on teha su hiljuti lisatud maasika kooki, see näeb nii super hea välja!
Jõudu edaspidiseks!
Ja suured tänud sellise vahva blogi loomise eest!!!
Anni(19) Haapsalust:)

Ssille ütles ...

Aitäh!

Tore on teada, et on palju neid, kellele see blogi on abiks ja vajalik. Võid olla mureta, ma ei kavatse seda pooleli jätta, nüüd küll enam mitte, see on mu elu loomulikuks osaks saanud.

Annuska ütles ...

Tere Sille ,mina olin selle kommentaari algataja seal perekoolis: " hea oleks ka pildtidega retsepte näha mujal kui toidutares."
Ja olen sulle sydamest tänulik nii mönegi(loe: 99%) hea retsepti eest.Aitasid ka minu blogi lehekylje loomisel.SEEGA SUUR SUUR ÄITÄH !

Ssille ütles ...

Näed siis, mis välja tuleb, nüüd on siis "süüdlane" ka teada! :)
Ma vaatan ikka aeg-ajalt sinu blogi ka.

Anonüümne ütles ...

Kuna teed seda blogi vabatahtlikult ja oma vabast ajast ei tohiks olla negatiivsete kommentaari kirjutajate asigi olla, mis siin toimub. Puhas eestlaslik kadedus mis neid painab. Mina olen väga palju häid retsepte siit saanud ja proovinud järgi teha, enne seda ei osanud ma üldse süüa teha aga tänu juhendamisele ja piltidele on toidutegemine väga lihtne.

Aitähh !

Anonüümne ütles ...

Mul lihtsalt pole sõnu..kui hakkaja ja tubli te olete...lihtsalt käin ja imestan..
Teie perel on nii vedand...
Hästi hästi tubli:)

Ssille ütles ...

Aitäh!

Anonüümne ütles ...

rush bluegrass iiiaman acceptable inaction useless hoes thankss manufactured equalityfont ofthe
lolikneri havaqatsu

Related Posts with Thumbnails