pühapäev, 13. mai 2007

Naturaalne shnitsel


Minu kallis abikaasa tegi meile emadepäevaks shnitslit ahjukartulitega. Need pildid on tema söögitegemisest.


Shnitslit tehakse üldiselt sea selja- või reielihast. Mina olen lihtsalt valinud pehmema taise lihatüki, millest olen lõiganud viilud ( ~1,5 cm) või enamasti lasknud turul kohe liha viiludeks lõigata, turul müüakse isegi tambitud lihaviile. Liha vasardada lihahaamriga (0,5 cm paksuseks) ja paneerida (lihatükk kastetakse munasse ja seejärel riivsaiasse). Praetakse pannil ühelt poolt pruuniks, keeratakse teine pool ja alles siis pannakse praetud poolele soola ja pipart, praetakse teine pool ja pannakse teisele poolele soola ja pipart.

Kui kohe toorele lihale panna soola, tõmbab see lihast mahlad välja ning liha tuleb tuim ja kuiv!

Enne serveerimist olen mõnikord tõstnud shnitslitele kuhja praetud shampinjone, praetud sibularattaid ja nende peale pannud juustuviilu ja siis kõik natukeseks ahju kuni juust on sulanud.



Sellise prae serveeris minu abikaasa mulle emadepäevaks. Shnitsel, ahjukartulid seenekastmega, kurgi-paprikasalat, taldriku äärel praetud shampinjoniviilud ja kurgi- ja paprikatükid.

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails