teisipäev, 27. jaanuar 2009

Karamellkook


Nami-Namis on kooskokkamise teemaks leida oma kõige vanem kokaraamat ja sealt midagi teha, vt. http://www.nami-nami.ee/foorum/viewtopic.php?id=2497.
Minul on raamatuks 1966. a ilmunud "Valik toiduretsepte".
Koogil, mille ma tegin, ei olnud tegelikult midagi viga, kuid koogi nime lugedes ootasin midagi enamat, aga see on juba minu viga, et mul olid liiga kõrged ootused.
Kook oli natuke kuiv. Kui lõigata pooleks, immutada, panna vahele kohupiimakreemi ja valada peale karamellkastet, oleks kindlasti väga hea. Kook oli keeksilaadne. Tegelikult tegin ma ühe asja valesti, jätsin tähele panemata, et munavalged tuli vahustada tugevaks vahuks, need läksid mul küll koos munakollastega margariiniga vahustuma.
100 g suhkrut
pool klaasi keeva vett
100 g margariini
50 g suhkrut
3 muna
100 g hapukoort
1 tl küpsetuspulbrit
200 g jahu
100 g suhkrut pruunistada pannil, lisada keev vesi ja lahustada.
Margariin vahustada 50 g suhkruga, lisada ühekaupa munakollased, siis hapukoor, küpsetuspulbriga segatud jahu ja suhkrusiirup, segada, lõpus lisada kõvaks vahuks vahustatud munavalged.
Valada vormi, küpsetada 200-kraadise ahju keskmises vahes 40 minutti.

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails