teisipäev, 14. oktoober 2008

Pärmitaignast õunakook

Nüüd siis jõudsin ka nii lihtsa küpsetiseni, nagu pärmitaigna-õunakook.

Pärmitaigna tegemisõpetus ja retsept siit: http://toidupildid.blogspot.com/2008/02/vastlakuklid.html

Mina tegin ühe ahjuplaaditäie õunakoogi tegemiseks pool kogust tainast. Kui väga paksu kohevat kooki tahta, siis võib ka terve taignakoguse korraga pannile panna. Valmis tainas rullida küpsetuspaberil ahjuplaadi suuruseks, peale laotada või valada suhkruga segatud õunad ja küpsetada 200 kraadise ahju keskmises vahes kuni tainas on küps. Kui alt on juba pruun, kuid tundub, et vajab veel küpsetamist, tõsta ülemisse vahesse.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Teie retseptidest ei saa kasu mitte ainult Teie lapsed, vaid ka teised lapsed. :) Minu ema töötab väga palju ja tal ei olnud selle tõttu eriti aega ega ka jaksu kokata. Seetõttu ei õppinud ka mina kodus elades eriti süüa tegema. Tudengiks saades tüdinesin suht ruttu pelgalt kõige elementaarsemate asjade söömisest ja hakkasin vaheldust otsima. Teie retseptid ei ole keerulised, mis innustab ise proovima ja tänu lihtsatele koostisosadele ka mõistliku hinnaga. Ühe sõnaga - aitäh! :)

Ssille ütles ...

Tore, et oled minu blogist omale sobilikku leidnud!

MARDIKAS ütles ...

Vot minul ei önnestu plaadi pärmitaina koogid. Minul hakkab kook jahenedes plaadipeal "rulluma" :-)! Mina kasutan selleks puhuks öli-kohupiima tainast ja maisteb ka väga oivaliselt. Ainuke, mis mul pärmitainaga head tulevad on kaneelisaiad!

Anonüümne ütles ...

Meie peres on analoogiline kook kujunenud lemmikuks, vahe on vaid selles, et põhjaks kasutan nn. kringlitainast (lisan eelkergitatud pärmitaignale munakollast, võid ja suhkrut ning sellevõtta läheb pärmi rohkem). Katteks jahu, või, suhkru, kaneeli puru. Kaneeli ja suhkru võib ka otse õuntele puistata.

Related Posts with Thumbnails