kolmapäev, 13. august 2008

Kodused kotletid

Mõni aeg tagasi oli Delfi kööginurgas naljakas kommentaar, kus heideti mulle ette, et ma ei oska kotlettegi teha. Panen siis siia vahelduseks igasugustele erinevate lisanditega kotlettidele ka tavalised kotletid.

700 g hakkliha
1 muna
1 väike sibul
3 viilu saia
vett saia leotamsieks
1 tl soola
1/5 tl musta peenpipart
Hakklihale lisada sool, pipar, muna, hakitud sibul ja pehmeks leotatud saiaviilud. Segada korralikult läbi, vormida kotletid, paneerida riivsaias ja küpsetada pannil mõlemalt poolt pruuniks.

6 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Tead, see delfi on WC sein, seega ära isegi kurvasta mitte. Oled Delfis mainitud, oled just nagu täis lastud. Seega ära isegi põe mitte!
Aga mina riivin tavalisele kotletile vahel ka porgandit sisse..ja üldse, kotletid pole üldse huvitavad ;)

Ssille ütles ...

Ma olen ka ikka enamasti köögivilju juurde pannud, et kogust suurendada, aga samas teeb see ka tervislikumaks ja sugugi mitte halvemaks.

Siin siis kõik kotletid reas: http://toidupildid.blogspot.com/search/label/KOTLETID%20LIHAST

Anonüümne ütles ...

Viimasel ajal olen saia asemel pannud taignale sepikut, ka väga hea.

Anonüümne ütles ...

Mina olen saia leotanud piimaga :) Aga see on ka maitseasi,nüüd proovin ise ka veega teha :)

Marya ütles ...

Mida iganes Delfis räägitakse aga mina vaatasin kõik su kotletid läbi ja sain sult palju häid ideid kotlettide valmistamiseks! Kotlet ei peagi nii tavaline ja ettearvatav olema - leidsin ma nüüd :)

Marya ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Related Posts with Thumbnails