neljapäev, 10. jaanuar 2008

Majoneesikook




Peale aastavahetust oli jäänud alles majonees, mis oli vaja kiiresti ära kasutada. Mõtlesin alguses katsetada küpsiseid, aga tegin hoopis koogi, mille retsepti sain Nami-namist.


Koostis:



2 muna
200 g suhkrut
250 g majoneesi
250 g jahu
0,5 tl soodat
vaniljesuhkrut
25 g riivitud piimashokolaadi

Munad kloppida kahvliga lahti, lisada suhkur, soodaga segatud jahu, majonees, riivitud shokolaad. Tõsta küpsetuspaberiga kaetud ümmargusse koogivormi ja küpsetada 180 kraadise ahju keskmises vahes 30 minutit. Valmidust kontrollida puutikuga, kui tikk jääb puhtaks, on kook valmis.

Soojalt tundsin ma alguses mingit häirivat maitset, mis meenutas mulle vorsti maitset, lapsed, kes sugugi kõiki minu kooke ei söö, ütlesid aga, et see on parim kook ja sõid seda hoolega.

Jahtunult ma seda häirivat maitset ei tundnud. Maitset kirjeldada või võrrelda millegagi ei oska, igaljuhul oli kook väga hästi kerkinud ja jahtunult oli päris hea.

Kuigi pildil oleval koogitükil pole eriti shokolaaditükke näha, oli kook seest shokolaaditükkidest üsna kirju.

1 kommentaar:

Evelin ütles ...

järgmisel korral soovitan siiralt majoneesiküpsiseid teha - need on mu vanaema klassika, mi smaitsevad lihtsalt suurepäraselt!

Related Posts with Thumbnails