teisipäev, 22. jaanuar 2008

Kohupiima-rosina muffinid


Keerasin kokku sellise taigna, mis õnnestus päris hästi.

5 muna
1,5 dl suhkrut
4 dl jahu
1,5 tl küpsetuspulbrit
200 g võid
400 g kohupiima
100 g rosinaid
1,5 tl vaniljesuhkrut
Munakollased vahustada suhkruga heledaks vahuks. Munavalged vahustada kõvaks vahuks.
Või sulatada.
Munakollasevahule lisada kohupiim, küpsetuspulbriga segatud jahu, rosinad, vaniljesuhkur ja sulatatud või, segada (mida vähem, seda parem), lõpuks lisada ettevaatlikult segades munavalgevaht. Küpsetada 200 kraadise ahju keskmises vahes muffinipannis kuni on pealt kuldpruunid ( ~30 min).
Muffineid on paberi küljest üsna raske korralikult kätte saada. Mina võtsin soojadel muffinitel pabervormid küljest ära ja tõstsin serveerimiseks muffinid uutesse pabervormidesse. Katteks panin vahukoore-kohupiimakreemi. Kattekreem tuli üsna vedel kuna püüdsin seda jõhvikamahlaga roosaks teha, mis aga ei õnnestunud kuigi lisasin järjest mahla.

Soovitan küpsetada ilma pabervormideta!

Aga muffinid tulid päris head, ei olnud kuivad ega rasvased.

4 kommentaari:

Jaanus ütles ...

Lihtsalt tahtsin ära mainida, mida blogi esimesel lugemisel ei märganud. Nimelt aitäh nähtud vaeva eest, algul tundub küll, et tegu on oma toitudega eputamisega, aga kui hakata mõtlema kui palju tuleb näha vaeva, et toidust ka pilt ja jutt teha, siis tuleb ikka tänada.

Ssille ütles ...

Tegelikult on see nii, et lastepäraseid sööke ja sarnaseid pidusid tegin ma ammu enne kui ma üldse blogindusest midagi teadsin. Ja kuna ise olen internetist selliseid asju tahtnud leida, aga ega neid nii palju pole, siis otsustasin teistele jagada seda, mida ise kogu aeg otsinud olen. Tavaliste toitude pilte hakkasin tegema alguses selleks, et tulevikus oma lastele kokaraamat teha. Blogipidamine on aga aidanud kaasa minu unistuse täitumisele - teha võimalikult erinevaid sööke, kuigi iga päev erineva tegemiseni ma veel jõudnud pole. Seda ma enne ei teinud sellises mahus. See, et külastajaid on palju ja oodatakse ju midagi uut, aitab mul end distsiplineerida ja teostada samas oma unistust.

Blogiga alustamine tuli nii kogemata. Perekooli foorumis oli üks teema, kus autor tegi ettepaneku, et võiks retseptide juurde ka pilte panna. Minul oli selleks ajaks juba üksjagu pilte olemas enda lastele mõeldud kokaraamatu jaoks ja vastasin, et mul oleks pilte, aga kuidas neid näidata saab, perekool ei võimalda postituste juurde piltide lisamist. Ja nii ühe hea inimese ettepanekul ja suurel kaasabil saigi blogiga alustatud. Ja nii see on läinud. Kirjutasin seda lihtsalt infoks.

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldib Sinu blogi juures kõige rohkem see, et teed selliseid tavalisi nn "vanaemade" toite. Olen paljusid retsepte (nt. marineeritud räimed) otsinud retseptiraamatutest taga, kui vanu häid asju tänapäevasest raamatust enam naljalt ei leia. Suur aitähh!

Anonüümne ütles ...

Tegin ka neid muffineid ja enam ei tee, sest paberi küljest ikkagi võimatu lahti saada:( Ei teagi, kas minu vormidel oli midagi viga vms, aga jah, ei taha enam teist korda orki sattuda.
Tainas muidugi oli super ja välja tulid ka väga maitsvad!

Related Posts with Thumbnails